viernes, 6 de enero de 2012

SPIDER PIG - ALBARRACÍN

Hola gent!!!

Primer de tot bon any!! He estat desapareguda totes aquestes vacances...
Espero que els reis us portin molta motivació i força per aquest any que comença.



Per cap d'any vaig estar a Albarracín. Quin bon lloc per acabar i començar l'any! Acabes amb projectes i en comences amb més. Ja se sap, en definitiva és l'excusa ideal per tornar-hi! I és que ja hi voldria tornar-hi a ser! Algún bloc me ronda pel cap i vull encadenar-lo ja!!

El dia 31, després de molts pegues al "Spider pig" 6c, de compartir mètodes i moments molt divertits amb l'Ari, Vane, Nora i molta penya que en diferents dies ens trobàvem allí, vaig acabar enduent-me´l a casa. Flying pig li deiem nosaltres... i al mateix dia la Vane també se'l treuría!






Sembla extrany, aquell dia el que realment volia era anar a fer-li pegues a " A oscuras ", li vaig estar fent tres pegues el dia avanç i tota la nit que em rondava pel cap! Podia dir que el "Spider pig" ja el tenia aborrit i el meu propòsit era treure-me'l lo més pronte possible per poder anar a Techos. Vaig escalfar poquet i vaig anar al gra! Per fi me'l treia!!! La Vane després de trobar els peus adequats, també se'l treuria.
Sembla mentida el que fa la motivació, què important que és!!

Així que puc dir que vaig acabar l'any amb un projecte i l'he començat amb un altre que el tinc a punt. Com m'agraden els projectes!! De totes formes i colors... ;) jajaja!!


2 comentarios:

  1. Hola Núria!!
    Bon any a tu també! Veig q el comences molt bé, espero que la il.lusió sigui contagiosa!
    Molt xula la foto.
    Fins aviat!
    Neus

    ResponderEliminar
  2. Bon any Neus! Sí! Hem de ilusionar-nos, sinó malament rai!!
    Que te comenci molt bé l'any!
    A veure si ens veiem pronte!!! ;)
    B7s!!

    ResponderEliminar