jueves, 26 de enero de 2012

TARGASSONNE - KEBAB TRAUME



Bon dia bous! Penjo un video de quan vaig estar per Targassonne.

"Kebab Traume" és un 6c si el comences de peu. Té uns passos molt macos al principi i has de fer una apretada final.

En aquesta pedra també hi ha un altre 6c, "Scarification". Se hi ha de tornar a anar! M'encanten les traves i aquesta la tinc pendent!! S'hi ha d'anar fresc perquè és de pila i considero que és més dura que la "Kebab Traume".

Merci Vane pels ànims!! Quins pegues més bons que li vam fer! I al final ens va sortir!!!

Puc dir clarament que la motivació i fa molt i que et portegin bé també!!!

Vinga!!! A Tibar!!! ;)



         


8 comentarios:

  1. OLE TU OLE TU!!! NURIAAA!! MOLT MOLT FINA, M'AGRADA MOLT COM HO FAS!! SOBRADÍSSIMA!!

    ResponderEliminar
  2. Bi!!!! Wpa!!! Sobradíssima no! No veus a dalt com pateixo!!! ;)
    A veure si ens veiem!

    ResponderEliminar
  3. quina boua!!! ja em portaràs algun dia, no???

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja! Si si vull blocar amb tú!!! Quan vulguis hi anem!! ;) Boua!!

      Eliminar
  4. Que bien Nuria!! La verdad que es una salida bastante agonica y extresante por la caida... Muy bien!!!
    Un saludo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Armando! Gràcies!! A ver si coincidimos en Targa no? :)

      Eliminar