miércoles, 20 de marzo de 2013

Gràcies!!!

Bon dia!

Com ha començat la primavera?

Reprenc l' activitat del bloc per un bon motiu. Tot just farà una mica més d'un any, per aquestes dates, vam començar amb l' Equip dels Bous de La Salle a gravar un video. Havia de seguir-nos en un dia normal d' escalada, intentar explicar el que significava per nosaltres i què ens donava.


Amb els nois de Namuss films vàrem començar les gravacions, tot una cosa nova i que mai hagués pensat que fes.  Va ser una bona experiència i les hores dedicades a aquest fi van valer la pena, doncs en Gerard i en Jon han fet una gran treball i es reflexa en el video, no és qualsevol video d' escalada, va molt més enllà, transmet la part humana de cadascú dels quatre (Marieta Cartró, Lluís Saló, Armando Raya i jo mateixa)

Per mi tot va començar molt més abans, quan vaig trepitjar per primer cop un rocòdrom i aquest era el dels Bous de La Salle. L' escalada em va atrapar i he de donar gran part de les gràcies a en Jaume qui va ser qui em va ensenyar amb els cursets i després amb els entrenaments fanàtics que fèiem. 

Després va venir l' equip i les competicions, havies d' entrenar, a mi sempre m' ha agradat entrenar, però va a èpoques, ara prefereixo escalar sense tenir res marcat.

He de donar mil gràcies a tots els que van confiar en aquest projecte, el de fer un equip d' escalada, i jo aniria més ennllà i diria de persones. Tots són uns fanátics i tenen una gran calitat humana. Ha estat un plaer compartir moments, somriures, compes i dies de filmació amb tots vosaltres!! Tampoc em puc oblidar del recolzament que hem tingut per part de Vèrtic, Vaude, Edelrid, Gargola, Tenaya i el Fess La Salle. Sense vosaltres res hagués estat possible. Merci per ajudar a gent, que com  per nosaltres, l' escalada els ho és tot.

A continuació penjo el meu video i el de la Marieta Cartró en  HD,  gravats i editats per Namuss Films i promoguts per  Vèrtic i Els Bous de La Salle




Núria Serra - Els Bous de la Salle #2 from namussfilms on Vimeo.

En el video surto escalant a Savassona i Targassonne, aquest últim un dels llocs que més m'estimo.




Marieta Cartró - Els Bous de la Salle #1 from namussfilms on Vimeo.

La Marieta escalant La Joia de l' Alamut!!


I PRÒXIMAMENT el video d' en LLuís Saló!! No us el perdeu!!!


Bona Setmana Santa!!! Disfruteu-la!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario