jueves, 17 de febrero de 2011

ELS CAVALLERS DE LA ROCA

Fa temps, quan tant sols era un nena vaig passar entre aquests cavallers, en aquell moment ni tant sols sabia que estaven allà...per mi eren éssers inherts... qui em diria que uns quants anys més tard els tindria davant meu, observant-me, parlant-me i donant-me el més preuat, molts bons moments.

Doncs bé, aquest cap de setmana, tindria l' oportunitat i ells no em defraudarien...

Què puc dir de Cavallers, està en un paratge de bellesa inigualable, enmarcat dins del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, entre elevades muntanyes, boscos d'avets i un riu d'aigua cristal·lina.



Era divendres, l'equip dels Bous de la Salle, ens dirigiem cap a la Vall de Boí per assistir a l'Icertic. Jo, dies abans, ja no me'ls podia treure del cap, me n'havien parlat molt bé, estava nerviosa, els veuria!!!

Cap al migdia arribàvem a la vall, no ens ho vam pensar molt, voliem aprofitar la tarda així que vàrem anar a fer una visita als cavallers. Aquella tarda quedava en la memòria de tots els integrants!! I tant que la vam aprofitar!

No feia gens de fred, eren les quatre de la tarda i estàvem a 11ºC, ens dirigírem primer al sector  Bora el riu, començàvem escalfant a " Diedret" i després ens treuríem "Rodreo". En Jaume i en LLuís Saló es desplaçarien uns metres més avall per fer-li uns pegues a un lance " Direkte" Se'l treurien!!




Jo a " Rodreo"                      foto: Jaume Oliveras


Jo a " Rodreo"                        foto: Jaume Oliveras


Lluís a " Direkte " 




Continuava la tarda fanàtica, ara ens traslladaríem al sector del bosc, semblava que als cavallers els haviem caigut bé! La Yoli i jo fariem una travessa molt maca " Balu " i en LLuís i en Jaume es treurien un lance en la mateixa pedra.



Yoli a " Balu"



El dia ja començava a marxar, els raigs de sol ja havien desaparegut, ara la humitat feia acte de presència, provàvem l'últim bloc de la tarda, " Roballa ", un bloc que comença en un esperó i tirava cap a la dreta! Li vaig fer alguns pegues, i ja quan quasi no m'hi veia, en aquell últim pegue que et poses com a final, que no saps si et sortirà o no, va i me surt! Quina alegria, aquest dia ho havia planxat tot...bé...tot el que havia provat, jejeje...encara no m'ho creia...



Dissabte, dia fanàtic de dry tooling i gel al matí, a la tarda al baixar de la pedrera ens aturaríem al sector del bosc i blocaríem el que quedava de tarda.

Escalfament en una placa " Atlas " i després ens posem a fer pegues a " Ekin" finalment surt, la clau, col·locar molt bé el taló! En aquesta pedra una bona colla provaven " Travel", en Lluís, després d'uns quants pegues se'l treu.


Yoli a " Ekin "                    foto: Jaume Oliveras



Lluís a  " Travel"


Després provàrem un 7c...molt dur, i per acabar la tarda, localitzaria un bloc alt, de fisura, molt maco, d'aquells que imposen, " Fisura". Li vam fer uns pegues...però hi havia molta humitat, els peus relliscàven i les regletes també, aquest quedaria pendent per a la propera vegada.



Jo a " Fisura "


La sessió bloquera s'havia acabat però la motivació sols havia fet que començar...

CAVALLERS DE LA ROCA!!!, no marxeu!!, que pronte per aquí me veureu!!! 

4 comentarios:

  1. cari! quin es el 6c que et vas encadenar?
    jojojojo et vull veure en accio!

    ResponderEliminar
  2. Ari!!! No tinc pas cap foto! Era maco el bloc...
    Hem d'anar a fer una visita als cavallers!! :P

    Un petó!!

    ResponderEliminar
  3. Hola

    LA fissura no s'ataca2directa", a les fotos que he vist també al blog del LLUIS ell la encarava recta.

    Si mires a la esquerra, hi ha una bona regleta que, clavant bé els peus, deixa agafar la fissura amb hombro de dreta...i així tirar de esquerra al canto salvador.

    Crec que li donen 6b o 6a+, la part de dalt, fet el pas, no té cap secret i es surt bé.

    A muerte.

    ResponderEliminar
  4. Hola! Tranki, dius que es comença per l'esquerra? Nosaltres vam començar just a la dreta de la fisura!!! I com dius tú, és més complicat?¿
    La pròxima vegada que hi pugi ho provaré!!

    No!!! és un 6c+, però fa por perquè és molt alt...però sortirà!! i tant!! jejeje

    Merci per la info!!!

    ResponderEliminar