martes, 1 de marzo de 2011

LA RIBA


El passat dissabte vaig anar a fer bloc a La Riba, un poblet situat entre Montblanc i Valls. Tenia moltes ganes de conèixer aquella zona, seria el primer cop que trepitjaria aquelles terres més freqüentades pels amants de la corda.

Concretament vàrem blocar a la zona anomenada en Clot d'en Goda. La primera impresió va ser boníssima i la segona...vull dir quan t'hi poses...t'extranya el tacte de la roca calcària, però analitzant tots els factors... entorn, varietat de blocs i cantitat, la valoració és més que positiva.
L'entorn molt maco... ideal per passar unes bones tardes d'estiu i fer uns banys al riu... Hi ha gran varietat de blocs:  alts, de placa, desplomats... per tots els gustos.

Vàrem escalfar en un 6b tocant al riu, i anàrem fent alguns blocs de la zona... entre ells un 6c+ molt maco...amb un tram de fisura... Era un bloc dur a l'inici i després anava apareixent una mica més de canto, però jugant sempre amb el factor altura... El Ricard se'l treia....jo l'hauria de treure la pròxima vegada....


El 6c+


Més tard ens desplaçavem cap al bosc i fariem un de placa... Provaria un 7a amb un segon pas inhumà... i algun altre bloc desplomat però amb canto.

Per altra banda en Ricard li faria uns cuants pegues a un 7c, aconseguia fer els 4 primers passos, sols li restava el final...

Jo em posava de valent en un 7a " El totxo del riu" Molt físic al començament i amb un dinàmic! És un bloc molt maco i molt alt... cal dir que un cop agafaves una petita esquerda ja més o menys el tenies....me vaig quedar sense el caramel però a la pròxima...me sortirà!!

Jajaja...ja veieu...sempre me deixo deures per fer...però en el meu cas, si tinc feina pendent, em motiva més!!! Quins entrenos més que m'he de pegar encara!!  Però sortiran i sinó surten...hauré disfrutat del camí! Que és el més important!!!

Per finalitzar la tarda anàrem a probar uns blocs nous que han obert i la veritat és que estaven molt bé...durs però tenien lo seu que...una altra vegada parlavem d'alçada...



Ja quan marxava la tarda ens moviem just a la vora del riu, en la única pedra que semblava un formatge Gruyère!!! Però quin laboratori de blocs!!! Allò si que eren cantos!!! I quines traves que s'hi poden fer!! Aquesta pedra seria perfecta per entrenar!!! Ara ja ho se...la propera vegada que hi torni...escalfaré fent traves allí!!! És perfecta!!

Aquell dia vaig descobrir una nova zona, i que maca!!! Gràcies Ricard per fer-me de guia!!! Repetiré segur!!!


No vaig fer quasi fotos...i és que estava fanàtica provant los blocs...prometo que a la propera vegada que hi vagi...faré tot un reportatge!

Vinga bous, ens veiem pronte!!!!

1 comentario: